Intercanvis i estades a l’estranger

La xarxa de col·legis de Globeducate permet facilitar als alumnes l’oportunitat de realitzar intercanvis, cursos d’estiu o estades amb boarding a prestigiosos centres de tot el món, com a complement dels viatges contemplats al programa acadèmic. Una oportunitat única per viure experiències internacionals molt valuoses.

Intercanvis curriculars

Els intercanvis culturals i les estades pròpies del currículum acadèmic estan obertes a tots els estudiants a partir de 5è de Primària, que tenen la possibilitat de viatjar i acollir un estudiant estranger gràcies al programa d’intercanvis.

intercambios-y-estancias-en-el-extranjero-agora-sant-cugat - copia

Any acadèmic a l'estranger

Els nostres alumnes tenen l’oportunitat de realitzar boarding al prestigiós col·legi anglès Stonar, del grup Globeducate, i conviure amb alumnes del tot el món.

Stonar School

Estius al Regne Unit

Agora Sant Cugat International School ofereix la possibilitat de viure una experiència internacional en alguns dels més prestigiosos col·legis del Regne Unit. Escull un destí i descobreix-ne més!

Stonar ICS London Gal·les