Infantil

Els nostres centres ofereixen una completa aventura educativa per als més petits, treballant des de la primera etapa educativa amb emocions, jocs, música, immersió multilingüe i desenvolupament psicomotor. Tots reben una atenció personalitzada que respecta els seus ritmes i necessitats, en un ambient acollidor i estimulant ple d’afecte. Com a centres autoritzats per impartir el Programa de l’Escola Primària (PEP) del Batxillerat Internacional®, el nostre objectiu és formar individus que, des d’una edat primerenca, siguin respectuosos, imaginatius, curiosos i capaços. Per això treballem en entorns d’interior i exterior i posem èmfasi en el joc, l’exploració i l’aprenentatge reflexiu, actiu i creatiu.

Els nostres campus

Agora Sant Cugat
International School

Alumnes de 12 mesos fins a 18 anys.
Situat a prop de l’estació dels FGC de Sant Joan (c/ Ferrer i Guàrdia s/n).

Agora Patufet
Infant School

Alumnes de 0 a 5 anys.
Situada en ple centre de Sant Cugat del Vallès (c/de Sant Jordi, 22).

Agora Pipo
Infant School

Alumnes de 0 a 2 anys.
Situada a prop de l’estació de Volpelleres a Sant Cugat del Vallès (c/ d’Estapé, 90).

Reserva la teva cita amb el nostre equip d'admissions

En vols saber més?

A Agora Sant Cugat International School i les escoles infantils Agora Patufet Infant School i Agora Pipo Infant School creiem que una educació efectiva és clau en els primers anys de desenvolupament de cada nen. Aquests primers passos són vitals per estimular la seva passió per aprendre i ajudar-los a gestionar les seves emocions, establir llaços socials i descobrir els seus talents naturals.

Els nostres alumnes reben una educació internacional i aprenen idiomes de forma natural: dels 6 mesos als 2 anys realitzen una immersió en anglès i des de P3 cursen el Programa de l’Escola Primària (PEP) del Batxillerat Internacional® (BI), amb tres llengües vehiculars (anglès, català i castellà) i la introducció del xinès mandarí a partir dels 4 anys.

Agora Patufet Infant School, Agora Pipo Infant School i Agora Sant Cugat International School comparteixen equip directiu, projecte educatiu i metodologia. Els 3 campus compten amb el Certificat S + de seguretat infantil, la màxima distinció internacional per a escoles infantils.

Agora Sant Cugat International School

És un centre privat internacional que es troba entre els millors d’Espanya, distingit com a millor col·legi privat de Barcelona i el 4t millor del país publicat al rànquing d’El Mundo 2021. El col·legi exerceix el Programa del Diploma del Batxillerat Internacional des del 2012 i un dels pocs centres autoritzats a Espanya per impartir el Programa de l’Escola Primària (PEP) del Batxillerat Internacional (BI) a la segona etapa d’Infantil i Educació Primària. L’escola compta amb cuina pròpia i menús saludables dissenyats pel xef Juan Lorca.

Agora-Sant-Cugat_Educación-Infantil_Campus-Agora-Sant-Cugat_2

Agora Patufet Infant School

Fundada el 1972, Agora Patufet Infant School és l’única escola infantil de 0 a 5 anys a Sant Cugat de Vallès. Amb més de 1.000 m2 d’instal·lacions, ofereix espais per a música, psicomotricitat, anglès, xinès, gestió de les emocions, educació internacional i tot el que necessiten els més petits per a un correcte desenvolupament afectiu, emocional, crític i creatiu. Igual que Agora Sant Cugat, compta amb menús saludables de la mà del xef Juan Llorca.

Agora-Sant-Cugat_Educación-Infantil_Campus-Agora-Patufet

Agora Pipo Infant School

Agora Pipo Infant School és una escola infantil fundada el 1988 per a nens de 0 a 2 anys, situada a la zona de Volpelleres de Sant Cugat de Vallès. Disposa d’unes magnífiques instal·lacions amb espais per a totes les necessitats educatives, amb entorns d’interior amplis i lluminosos, i d’exterior, com un jardí amb arbres o un hort. Destaca per la seva cuina pròpia i la seva atenció personalitzada i familiar.

Agora-Sant-Cugat_Educación-Infantil_Campus-Agora-Pipo_2