Centre examinador oficial proves SAT

Agora Sant Cugat International School ofereix formació específica per preparar les proves SAT per a l’admissió universitària als Estats Units a través del curs en línia de Blyth Academy, part del grup més gran de col·legis privats del Canadà i pertanyent al grup Globeducate. A més, també compta amb autorització oficial com a centre examinador d’aquestes proves, tant per a alumnes d’Agora Sant Cugat com per a alumnes d’altres centres, de cara a les pròximes convocatòries. Omple el formulari i obteniu tota la informació sobre les proves SAT a l’escola, amb descompte exclusiu per a la formació en línia de Blyth Academy.

Pròximes convocatòries

Dissabte, 2 d'octubre de 2021
Dissabte, 12 de març de 2022
Dissabte, 7 de maig de 2022

L’examen SAT

El SAT és un examen d’admissió acceptat per les universitats dels Estats Units per avaluar la preparació dels estudiants per al món universitari. Es basa en el treball que els alumnes ja estan fent a classe i és propietat de College Board, una organització privada sense ànim de lucre. L’examen es basa en les destreses i competències que els alumnes han adquirit en les preparatòries i posa el focus en els coneixements que utilitzaran a la universitat i al món real.

L’examen SAT és essencial per a tots els estudiants que vulguin cursar estudis universitaris en EEUU, ja que és un requisit per aconseguir una beca esportiva o acadèmica. L’examen es realitza de forma presencial i consta de diverses seccions: Lectura, Redacció i Llenguatge, Matemàtiques i, finalment, un assaig opcional. La majoria de les universitats accepten la millor nota combinada de cadascuna de les seccions, tot i obtingudes en diferents convocatòries, pel que és recomanable presentar-se diverses vegades fins a aconseguir la nota desitjada.

Formació específica online

Agora Sant Cugat International School ofereix formació específica de preparació per al SAT per mitjà de Blyth Academy, prestigiosa escola online de Canadà. El curs de preparació per al SAT de Blyth Academy proporciona als alumnes la pràctica, les eines i la confiança per superar amb èxit les proves. El curs cobreix les seccions crítiques de Lectura, Redacció i Matemàtiques del SAT, amb diferents unitats temàtiques, exàmens pràctics i preguntes com les que veuran el dia de l’examen.

Pruebas-SAT_Formacion-especifica-online_landing_Agora-Sant-Cugat

Centre examinador oficial

Agora Sant Cugat International School és un dels centres examinadors oficials de les proves SAT a tot el món. L’examen és presencial, obert a alumnes de qualsevol col·legi, i el registre en la prova permet enviar els resultats a quatre universitats o institucions americanes de forma gratuïta. Els alumnes poden presentar-se a qualsevol de les convocatòries anuals i combinar les millors notes de les diferents seccions fins a obtenir una qualificació d’acord amb els seus objectius.

Pruebas-SAT_centro-examinador_landing_Agora-Sant-Cugat