Summer Camp & September Fun

Oferim una àmplia varietat de campaments i serveis durant els mesos de juliol i principis de setembre per a alumnes de totes les edats: campaments presencials d’esports, tecnologia, arts, dansa, Baby Summer Fun o suport acadèmic, entre d’altres.

Descarregar catàleg

Campaments presencials

Agora Sant Cugat International School ofereix una gran varietat de campaments d’estiu per a alumnes del col·legi i d’altres centres, seguint un rigorós protocol sanitari d’acord amb la normativa actual.

September Fun

Una àmplia varietat d´activitats durant la setmana del 29 d´agost al 2 de setembre pels alumnes des de 3 fins a 13 anys: pàdel, bàsquet, futbol, dansa, olimpíades esportives i iniciació a l´esport a més de divertides propostes per als més petits.

ASC_September Fun

Esports

Campaments dirigits a l’aprenentatge d’habilitats i valors associats a la pràctica esportiva. Exercicis, jocs, competicions i entrenaments per gaudir del teu esport favorit: pàdel, basquet, futbol, ​​tenis, voleibol… entre altres activitats lúdic-esportives i excursions adaptades a totes les edats i etapes educatives.

day-summer-school-agora-sant-cugat

Tecnologia

Campaments per a despertar la creativitat i l’interès científic dels nens, com Techno Summer, un campus tecnològic en el que els estudiants s’imaginen, dissenyen, construeixen i programen mitjançant la robòtica, els jocs de lògica, activitats de ciència, programació i gimcanes o escapes rooms. de base tecnològica.

actividades-extraescolares-ciencia-y-tecnologia-agora-sant-cugat

Arts escèniques

Dance és un campament que desenvolupa la creativitat artística, millora les habilitats i les destreses bàsiques mitjançant jocs i la creació de coreografies. Els alumnes descobreixen els orígens dels diferents estils de dansa moderna i comencen a conèixer-los.

Amb les lliçons d’instruments en format presencial o telemàtic podran començar o continuar amb la pràctica de l’instrument que porten temps tocant. Classes individuals de qualsevol instrument acompanyat pels professors del departament de Música per aprendre a gaudir de l’estudi d’un instrument.

Artes-escenias-agora-sant-cugat

Multi-jocs i opcions d'immersió lingüística

Campaments com Junior Summer Fun o Baby Summer Fun amb manualitats, experiments, excursions i molt més: un món d’activitats recreatives, lúdiques i esportives per treure tot el partit a l’estiu. Opcions d’immersió lingüística en anglès o alemany per mitjà d’activitats, tallers, dinàmiques de grup, esports i jocs de nit.

Multijuegos

Campaments per gaudir al màxim del mar i la muntanya

En Fenals (Lloret de Mar), podran divertir-se en el mar amb  diferents activitats a motor, visita al parc aquàtic i jocs a la platja. A la muntanya, els esperen intenses activitats d’aventura a La Molina (escalada, piragüisme, BTT, tirolina, tir amb arc, espeleologia, orientació) o viure una experiència de muntanya única a Andorra, explorant les habilitats de resiliència, treball en equip, comunicació , mindfulness, orientació i gestió del temps i de les emocions.

Agora Sant Cugat_Summer_BodyMindSpirit

Cuina i hàbits saludables

Un divertit campament per assaborir com mai l’estiu. A més de preparar diferents receptes del món i conèixer diverses tècniques culinàries, els alumnes realitzen activitats relacionades amb la piràmide de l’alimentació saludable, la compra intel·ligent, la higiene a la cuina o el protocol a la taula.

actividades-extraescolares-cocina-agora-sant-cugat

Suport Acadèmic

Classes presencials o en format telemàtic per preparar exàmens de recuperació o repassar i consolidar allò que s’ha après durant el curs. Un campament organitzat en grups reduïts, amb reforç individual, coordinació amb els professors responsables de cada assignatura i amb la possibilitat de combinar aquesta activitat amb altres ofertes del centre durant el mes de juliol.

actividades-extraescolares-soporte-academico-agora-sant-cugat1