Summer Camp

Oferim una àmplia gamma de campaments i serveis durant els mesos d’estiu per a alumnes des d’1 any fins a Batxillerat: campaments presencials d’esports, ciència i tecnologia, arts, dansa, Baby Summer Fun, videojocs o suport acadèmic, entre altres, i també propostes online com projectes gratuïts o cursos amb descompte. Emplena el formulari i obtingues el detall d’activitats, horaris i edats per triar un summer camp a la teva mida.

Descarregar catàleg

Campaments presencials

Agora Sant Cugat International School ofereix una gran varietat de campaments d’estiu per a alumnes de l’escola i d’altres centres, seguint un rigorós protocol sanitari d’acord amb la normativa actual.

Esports

Campaments dirigits a l’aprenentatge d’habilitats i valors associats a la pràctica esportiva. Exercicis, jocs i competicions dirigides a l’aprenentatge de diferents esports, com pàdel, tennis, handbol, bàsquet, atletisme, patinatge, hoquei o futbol, entre altres activitats lúdic-esportives i excursions adaptades a totes les edats i etapes educatives.

day-summer-school-agora-sant-cugat

Ciència i Tecnologia

Campaments per despertar la creativitat i l’interès científic dels nens, com Techno Summer, un campus tecnològic en el qual estudiants imaginen, dissenyen, construeixen i programen, utilitzant la gamificació com a eina d’aprenentatge, o el Dani Jiménez Science Camp, amb 25 anys d’experiència demostrant el poder de la ciència.

actividades-extraescolares-ciencia-y-tecnologia-agora-sant-cugat

Arts escèniques

Dance in English és un complet campament en anglès per a nens i nenes que estimula la seva creativitat amb jocs i coreografies perquè els alumnes descobreixin els orígens dels diferents estils de dansa moderna i millorin les seves capacitats de comunicació i expressió.

Artes-escenias-agora-sant-cugat

Multi-jocs en anglès

Campaments com Summer Fun o Baby Summer Fun amb manualitats, experiments, excursions i molt més: un món d’activitats recreatives, lúdiques i esportives per treure tot el partit a l’estiu. Amb immersió lingüística en anglès mitjançant activitats, tallers, dinàmiques de grup, esports i jocs de nit.

Multijuegos

Cuina i hàbits saludables

Un divertit campament per assaborir l’estiu com mai. A més de preparar diferents receptes del món i conèixer diverses tècniques culinàries, els alumnes realitzen activitats relacionades amb la piràmide de l’alimentació saludable, la compra intel·ligent, la higiene a la cuina o el protocol a taula.

actividades-extraescolares-cocina-agora-sant-cugat

Suport Acadèmic

Classes per preparar exàmens de recuperació o repassar i consolidar el que s’ha après durant el curs. Un campament organitzat en grups reduïts, amb reforç individual, coordinació amb els professors responsables de cada assignatura, accés a la biblioteca i amb la possibilitat de combinar aquesta activitat amb altres ofertes del centre durant el mes de juliol.

actividades-extraescolares-soporte-academico-agora-sant-cugat1