Elements distintius del nostre projecte educatiu

El Projecte Educatiu Agora Sant Cugat International School es defineix per cinc elements distintius: el Batxillerat Internacional com a model de futur, el multilingüisme, STEAM, l’esport i el compromís de proporcionar als nostres alumnes les eines per créixer com a ciutadans globals capaços de canviar el món.

IB: Un model de futur

El Batxillerat Internacional® (IB per les seves sigles en anglès) proporciona als alumnes un currículum complet i exigent, acceptat per les universitats més prestigioses del món. És un model de futur que desenvolupa en els alumnes competències clau per al seu èxit acadèmic, professional i personal, tot afavorint l’assoliment dels seus objectius en un context internacional.

Agora-Sant-Cugat_Proyecto-educativo_IB-modelo-de-futuro

Multilingüisme

Preparem els nostres alumnes per a un futur internacional. Oferim un projecte educatiu multilingüe, amb immersió lingüística més enllà de l’anglès, que els permet dominar les llengües oficials juntament amb l’anglès, el francès, l’alemany o el xinès. Per completar el programa lingüístic, disposen d’esdeveniments internacionals, intercanvis i estades en diferents destinacions.

Agora-Sant-Cugat_Proyecto-educativo_Multilinguismo

STEAM: Ciències i arts

L’art i les ciències a través de les competències STEAM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Art i Matemàtiques )és un enfocament pedagògic que advoca pel treball col·laboratiu i la integració de competències altament relacionades. Aquestes 5 competències són claus per al desenvolupament integral dels infants ja que aporten enormes beneficis cognitius i personals, a més de potenciar-ne les habilitats comunicatives.

Agora-Sant-Cugat_Proyecto-educativo_STEAM2

Esports i salut

Els esports ajuden a desenvolupar i fomentar valors com la perseverança, la superació personal i el treball en equip, alhora que potencien les habilitats socials. A Agora Sant Cugat International School inculquem als nostres alumnes la passió per l’esport i els hàbits saludables perquè esdevinguin adults equilibrats físicament i emocionalment.

Agora-Sant-Cugat_Proyecto-educativo_Deporte-y-salud

Shaping the world

Els nens que ingressen a l’educació avui es graduaran com a adults joves l’any 2030. Hem de preparar-los per a unes feines i tecnologies que avui en dia no existeixen i per resoldre problemes que encara no s’han previst. Hem d’encoratjar els nostres estudiants a prendre les regnes i donar forma al seu propi futur: volem que siguin ciutadans globals capaços de canviar el món.

Agora-Sant-Cugat_Proyecto-educativo_Shaping-the-world

ELLS T’HO EXPLIQUEN

«L’Agora Sant Cugat International School és molt més que un excel·lent bressol acadèmic. La preparació global, les experiències internacionals, la música, els esports, les arts creatives i el foment dels valors com l’autosuperació, el compromís social, el respecte, la tolerància i la responsabilitat són els pilars en què se sustenten els èxits personals i professionals dels nostres alumnes, que es preparen per a viure amb èxit en un món globalitzat»

Vicenç Gandol

Director d’Agora Sant Cugat International School

«La creativitat ha estat un pilar a la meva vida i vaig començar a descobrir el seu potencial quan era al col·legi Agora. Cada setmana escrivíem un text a partir d’un tema i el compartíem amb els nostres companys a través de la lectura en veu alta. (…) Quan vaig arribar-hi em va sorprendre la llibertat que teníem per plantejar certes qüestions i com se’ns animava a fer-nos escoltar i a intervenir de forma activa a les classes.»

Gemma Pellisa Prades

Ex alumna d’Agora Sant Cugat International School becada a Harvard