El nostre equip

L'equip que compon Agora Sant Cugat International School i les dues escoles infantils està integrat per professionals qualificats, certificats i identificats amb els plantejaments que es treballen als nostres centres des d'infantil fins a batxillerat. Un equip estable i en constant formació fa que s'aconsegueixi un equip cohesionat i amb un objectiu comú. El nostre equip docent és nacional i internacional per donar una visió global, cercant guiar, acompanyar i ajudar l'alumne en el procés educatiu. Entendre l'alumne com a persona, amb una dimensió superior a la de mer estudiant, és imprescindible per conèixer els seus problemes i poder ajudar-lo a resoldre'ls.

Volem presentar-vos a l'equip de direcció i coordinació, encarregats que tot el projecte educatiu es dugui a terme en totes les etapes educatives.